آرایش آموزشی

ساخت وبلاگ

آکاایران: جدیدترین مدلهای آرایش تابستانی صورت رنگ آرایش تابستانی جدید زیباترین مدل آرایش چشم تابستانی عکس مدل آرایش تابستانی صورت مدل آرایش تابستانی 94 مدل آرایش تابستانی94

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

به گزارش آکاایران: جدیدترین مدلهای آرایش تابستانی صورت,عکس مدل آرایش تابستانی صورت,زیباترین مدل آرایش چشم تابستانی,رنگ آرایش تابستانی جدید,مدل آرایش تابستانی94,مدل آرایش تابستانی 94,

 

,[categoriy]

زیباترین مدل های آرایش تابستانی صورت

زیباترین مدل های آرایش تابستانی صورت -آکازیباترین مدل های آرایش تابستانی صورت -آکا

آکاایران: زیباترین مدل های آرایش تابستانی صورت



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 213 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 9:42

آکاایران: پرنسس انگلستان زنی زیبا و خوش اندام و خوش پوش است که همیشه برای بخاطر انتخاب لباس های مناسب قابل ستایش بوده.

 

تنها معدودی زن در جهان هستند که برنامه روزانه ای به شلوغی برنامه روزانه کیت میدلتون، دوشس کمبریج، داشته باشند. با این حال، زمانی که شما قرار است یک نمایش «مائوری» زنده در نیوزیلند را تماشا کنید و بعد هم به دیدن یک زندان در همان نزدیکی بروید و همه این کارها را هم در مقابل دوربین رسانه های جهان انجام دهید، احتمالاً برای انتخاب لباس مناسب مشکل داشته باشید.

 با این حال باید خوشحال بود که یک مزون طراحی لباس در بریتانیا هست که برای تقریباً هر موقعیت رسمی ای که بتوان تصورش را کرد، لباس مناسب در آستین دارد: کاترین واکر.

,تیپ های زیبای پرنسس انگلستان,مدل های زیبای شلوار لی,جدیدترین مدل های کیف دخترانه,[categoriy]

تیپ های زیبای پرنسس انگلستان

تیپ های زیبای پرنسس انگلستان -آکاتیپ های زیبای پرنسس انگلستان,مدل های زیبای شلوار لی,جدیدترین مدل های کیف دخترانه,مدل مانتو ترک بهاره,مدل های زیبا و متنوع لباس مجلسی,مدل دمپایی دخترانه,

آکاایران: تیپ های زیبای پرنسس انگلستان

کیت میدلتون با لباس قرمز رنگی در برنامه کاخ ویندزور شرکت کرد که در دهه ۱۹۸۰ میلادی و زمانی که طراح پرنسس دایانا از آن استفاده می کرد معروف شد. این نخستین باری نیست که کیت میدلتون در این لباس دیده شده است. او نخستین بار از این لباس در تور سلطنتی دیدار از کانادا که در سال ۲۰۱۱ انجام گرفت دیده شد و این البته نخستین باری هم نبود که خانم دوشس به آتلیه کاترین واکر که در چلسی واقع شده اعتماد کرده بود.

کاترین واکر، برندی که با پرنسس دایانا مشهور شد

به گزارش ساعت ۲۴، کاترین واکر فروش البسه را در سال ۱۹۷۶ آغاز کرد. او سپس اولین فروشگاه فروش لباسش را در خیابان سیدنی در شهر چلسی باز کرد. خیلی زود، برند او بدل به برندی شناخته شده و معروف شد که حتی کسانی مانند پرنسس دایانا هم از او خرید می کردند.

کاترین واکر فرانسوی الاصل تهیه لباس برای پرنسس دایانا را زمانی که او با پرنس چارلز ازدواج کرد شروع کرد و در مجموع حدود ۱۰۰۰ لباس برای او تهیه کرد، از جمله لباس سیاه رنگی که او با آن دفن شد. کاترین واکر هم خود در سال ۲۰۱۰ از دنیا رفت و از آن تاریخ تا به امروز، این همسر اوست که برند طراحی لباس او را در اختیار دارد.

لیزا آرمسترانگ، دبیر بخش مد در نشریه تلگراف می گوید:«هیچ کس نمی تواند برند کاترین واکر را به این متهم کند که مشتری هایش را جوان تر از آنچه که هستند نشان بدهد. در واقع، بی نقص نشان دادن مشتری ها امضای این برند است.»



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 9:42

آکاایران: ۱۱ اشتباه در رابطه با ابروها که همه مرتکب می شوند

برنامه وکس کردن تان را کنسل کنید و تا زمانی که این مقاله را می خوانید موچین هایتان را به کناری بذارید. ابروهای فوق العاده در انتظار شما هستند.

به گزارش آکاایران: همه ی ما می دانیم که باید ابروهایمان را در نور طبیعی روز برداریم، اما آیا می دانید که ممکن است در زمان نادرستی از روز این کار را انجام می دهید؟ یا اینکه بیش از حد به آینه نزدیک می شوید وشدیدا سعی میکنید دو ابرویتان را قرینه کنید؟

ما در این مقاله، برایتان اشتباهات معمولی که همه ی ما به هنگام برداشتن ابروهایمان انجام میدهیم به همراه راهنمایی های برای تصحیح هرچه سریع تر آن ها آورده ایم.

۱. فکر میکنید ابروهایتان باید دقیقا قرینه باشند

همه متخصص ها این شعار را تکرار می کنند : ابروها خواهر هستند، نه دوقلو. آن ها درست می گویند. سعی نکنید آنها را دقیقا مطابق یکدیگر کنید زیرا در نهایت ابروهایی باریک و نازک خواهید داشت.

۲. هرروز ابروهایتان را برمی دارید

متخصصان در مرکز بلینک برو بار می گویند: باید بگذارید ابروهایتان تا آخرین حد ظرفیت خود رشد کنند و سپس نزد یک متخصص بروید تا برای شما ابرویی با شکل پهن تر در نظر بگیرد بطوری که در خانه هم بتوانید آن را حفظ و مراقبت کنید.

۳. ابروهایتان را قبل از حمام برمی دارید

همیشه بعد از حمام آب گرم ابروهایتان را بردارید. (گرما + رطوبت= راحت تر جدا شدن موها)

۴. اشتباه کردن درباره طول ابرو

از راهنمایی ما استفاده کنید تا طول درست را به دست آورید: بگذارید دو ردیف اضافه از مو زیر ابروهایتان رشد کند سپس از یک مداد برای اندازه گیری جایی که ابرو باید شروع شود ( پل بینی ) و جایی که باید تمام شود، استفاده کنید. (مداد را از پل بینی تا انتهای ابرویتان قرار دهید)

۵. اشتباه کردن درباره مکان قوس ابرو

اگر مکان قوس ابرویتان را اشتباه انتخاب کنید، می تواند به طور جدی ظاهر شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای پیدا کردن اینکه قوس ابرویتان باید کجا باشد، مداد را از روی پل بینی تان تا عنبیه چشم تان قرار دهید.

۶. برداشتن بالای ابرو

شاواتا، متخصص ابروها می گوید: وقتی میخواهید ابروهایتان را در خانه مرتب کنید، تنها زیر ابرو و قوس آن را مرتب کنید و هرگز بالای آن را برندارید.

۷. هنگام برداشت ابروهایتان بیش از حد به آینه نزدیک می شوید

اگر به هنگام برداشتن ابروهایتان زیادی به آینه نزدیک بشوید، در عوض اینکه کل شکل ابروهایتان نگاه کنید، به تک تک موها توجه می کنید. این کار می تواند برای شما یک ابروی نازک و ناهموار به دنبال داشته بشید. در عوض از یک آینه ی بزرگ استفاده کنید و هر ازگاهی چند قدم به عقب بروید تا بتوانید کل صورت تان را بینید ، نه فقط ابروهایتان.

۸. از شابلون ابرو استفاده می کنید

بلینک بروبار میگوید: ” تبلیغات درباره ی این شابلون ها را باور نکنید، این شابلون ها برای شما ابروهایی مصنوعی درست می کنند که لزوما مناسب شکل صورت شما نیست.” در عوض به یک متخصص مراجعه کنید تا شکل ایده آلی مناسب با فرم صورت تان برایتان طراحی کند که بتوانید در خانه هم آن هارا مرتب کنید.

۹. ابروهایتان را در دوران عادت ماهانه تان وکس میکنید، بر می دارید و یا بند می اندازید

در این موقع از ماه آستانه ی تحمل دردتان می تواند کاهش پیدا کند. به خودتان درد و ناراحتی کمتری بدهید و تا هفته ی بعد صبر کنید.

۱۰. رنگ اشتباهی انتخاب می کنید

چه ابروهایتان را رنگ کرده باشید و چه برای رنگ آن ها از لوازم آرایشی استفاده می کنید، از این قانون استفاده کنید: اگر پوست تان روشن است، از رنگی تیره تر از رنگ موهایتان استفاده کنید. اگر تیره هستید، همان رنگ و یا رنگی روشن تر از موهایتان استفاده کنید. مهم نیست چه تناژ پوستی دارید، هرگز از مشکی استفاده نکنید.

۱۱. ابروهایتان را بیش از حد آرایش می کنید

همیشه کمتر، بهتر است. آرایشگر پت مک گرت میگوید: “اگر ابروهای کم پشتی دارید از یک مداد بسیار تیز استفاده کنید و میان ابروهایتان را به صورت بسیار محو، پر کنید. شاواتا این حرف را تأیید میکند: ” ابروها روی صورت ما نیستند تا کاملا تکمیل شوند.” نباید آن ها را کنار بگذارید اما باید بدون زحمت و آرایش زیادی صورت تان را تحت تأثیر قرار دهند.




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 9:42

آکاایران: به گزارش آکا ایران کسانی که سعی می کنند گوش شان را به طور مداوم تمیز کنند، ممکن است مشکلاتی را برای گوش خود ایجاد کنند، چون پوست کانال گوش و همین طور پرده ی گوش از ظریف ترین نقاط پوستی بدن هستند، بنابراین ضروری است که، مراعات این قسمت را بکنید. ازهمین امروز سعی کنید،

 

به گزارش آکاایران: عادت تمیز کردن گوش را ترک کرده و دیگر از گوش پاک کن استفاده نکنید.اگر هم بیمار هستید و یا جرمی در گوش خود احساس میکنید، هیچ گاه نباید خودسرانه و بدون دستور پزشک گوش خودش را تمیز کنید، یا نباید با گوش پاک کن یا هر وسیله ی دیگری جرم را خارج کنید.

 

پزشک نیز ترجیح می دهد تا هنگامی که جرم گوش باعث انسداد کامل کانال گوش نشود و شنوایی بیمار کم نشده باشد، جرم گوش بیمار را خارج نکند. پیشنهاد ما این است که، اگر مشکلی در گوش خود حس کردید، حتی بصورت گرفتگی گوش به پزشک مراجعه کنید.

 

با استفاده از قطره های روغنی مثل گلیسیرین فنیکه بصورت چکاندن در داخل کانال گوش، باعث نرم شدن جرم گوش می شوید و خارج کردن آن را آسان می کنید. یکی دیگر از روش های مرسوم برای خارج کردن جرم، شست و شوی کانال گوش با آب ولرم است که، البته در مبتلایان به سوراخ پرده ی گوش و دیابت نباید از این روش استفاده کرد.

 

 

خارج کردن جرم گوش با قاشقک و ساکشن گوش نیز روش مؤثری است که، توسط متخصصان گوش و حلق و بینی انجام می شود. ساکشن دستگاهی است که، عملکردی مشابه جارو برقی دارد و ایجاد مکش می کند. میزان مکش دستگاه ساکشن گوش به اندازه ای است که،

 

هیچ گونه آسیبی به پرده ی گوش وارد نمی کند. در این روش سر ساکشن مخصوص گوش وارد گوش شده و دستگاه با کشیدن جرم گوش کانال گوش را تمیز می کند.متأسفانه، راهی برای جلوگیری از تولید جرم گوش و تجمع جرم در داخل کانال گوش وجود ندارد. فقط تأکید می شود که،

 

از تمیز و دستکاری کردن گوش خودداری کنید، چرا که این امر می تواند منجر به فشرده شدن جرم گوش و تجمع آن در داخل کانال گوش شود.شست و شوی یا جرم گیری گوش باعث نمی شود که، گوش به جرم گیری عادت کند. بلکه همان دلیلی که باعث تجمع جرم در داخل کانال گوش شده و بیمار را نزد پزشک کشانده،

 

دو مرتبه بیمار را مجبور خواهد کرد که به دلیل تجمع جرم گوش به پزشک مراجعه کند. البته این مراجعه ی بعدی برای افراد، مختلف است. یعنی فردی ممکن است یک سال بعد مجبور به مراجعه نزد پزشک شود و فرد دیگری ممکن است بعد از ده سال لازم باشد که، مجدداً به پزشک مراجعه کند.

 

جرم گوش که به آن واکس گوش هم گفته می شود، به طور طبیعی توسط غددی که در پوست کانال گوش قرار دارند، ترشح می شود و نقش محافظت کننده، نرم کننده و خاصیت ضد باکتریایی دارد. فقدان جرم گوش می تواند منجر به خشکی و خارش گوش شود. به طورطبیعی جرم تولیدشده به تدریج و مرتباً از طرف پرده ی گوش به سمت بیرون حرکت می کند

 

 

و با حرکات فک این ذرات جرم خشک شده، از کانال گوش خارج می شوند.جرم گوش در نیمه ی بیرونی کانال گوش تولید می شود. بنابراین گاهی در معاینه ی گوش مشاهده می شود که، جرم در نزدیکی پرده ی گوش قرار دارد. این بدان معناست که بیمار سعی کرده با گوش پاک کن جرم گوش خود را خارج کند.

 

او قسمت های بیرونی تر را خارج و قسمت های عمقی تر را فشرده کرده، مثل برفی که فشرده شده باشد.جرم گوش تا هنگامی که باعث انسداد کامل کانال گوش نشود، منجر به افت شنوایی نشده و حتی فرد متوجه نمی شود که گوشش جرم دارد، اما هنگامی که انسداد کانال کامل شد،

 

فرد متوجه کیپ شدن گوش و افت شنوایی می شود. معمولاً این اتفاق در زمان استحمام یا به دنبال شنا کردن ایجاد می شود. چون ورود آب به داخل کانال گوش باعث حجیم تر شدن جرم گوش موجود در کانال گوش می شود. جرم گوش همانند چوب وقتی درمعرض رطوبت قرار می گیرد،

 

پف کرده و کانال را بیشتر از قبل می بندد.بیمار هیچ گاه نباید گوش خودش را تمیز کند یا نباید با گوش پاک کن یا هر وسیله ی دیگری جرم را خارج کند. پزشک نیز ترجیح می دهد تا هنگامی که جرم گوش باعث انسداد کامل کانال گوش نشود و شنوایی بیمار کم نشده باشد، جرم گوش بیمار را خارج نکند.

 

بسته شدن کانال گوش به وسیله ی جرم یکی از شایع ترین علت های کم شنوایی است و معمولاً علت فشرده شدن و به عقب رانده شدن جرم گوش، استفاده از گوش پاک کن است. خارش گوش، عفونت گوش و پارگی پرده ی گوش نیز از جمله عوارض دیگر استفاده از گوش پاک کن است. بخصوص در مورد گوش کودکان توصیه اکید می شود که، به هیچ وجه از گوش پاک کن استفاده نکنید.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 5:29

آکاایران: به گزارش آکا ایران قرمزی صورت زمانی رخ می دهد که جریان خون به قسمت های مشخص مانند گونه ها افزایش پیدا کند.این امر باعث می شود تا رگ های خونی گشاد شود و در نتیجه پوست صورت قرمز و گاهی هم گرم شود.قرمز شدن صورت یک واکنش طبیعی بدن به حالت های شدید عاطفی مانند خجالت، خشم،

 

به گزارش آکاایران: اضطراب و استرس است. اما قرمزی صورت را نباید همیشه آسان گرفت زیرا گاهی می تواند نشانه بیماری جدی باشد به ویژه اگر همراه با علایم دیگر باشد. همچنین، مصرف برخی داروها مانند داروهایی که به بیماران مبتلا به کلسترول بالا تجویز می شود، می تواند علت قرمزی صورت باشد.

 

 

و به گفته پزشکان، قرمزی صورت زمانی رخ می دهد که جریان خون به قسمت های مشخص مانند گونه ها افزایش پیدا کند.این امر باعث می شود تا رگ های خونی گشاد شود و در نتیجه پوست صورت قرمز و گاهی هم گرم شود. در برخی از موارد قرمزی صورت با افزایش تعریق و فشارخون همراه است.پایان دوران قاعدگی با علایم متفاوتی همراه است.

 

ازجمله قرمزی صورت، گر گرفتگی، تغییر خلق وخو و کاهش میل جنسی.ویژگی این حالت بزرگ شدن رگ های خونی و درنتیجه قرمز شدن گونه ها و بینی است.زمانی که غدد تیروئید، هورمون های زیادی تولید می کند علایمی چون قرمزی صورت، ضربان قلب نامنظم،

 

 

خستگی مفرط و کاهش وزن ناخواسته به وجود می آید.این حالت شامل تحریک بیش از حد سیستم عصبی با محرک های خارجی است که باعث بروز علایمی مانند افزایش فشارخون و قرمزی پوست می شود.برخلاف سردردهای همیشگی، سردردهای خوشه ای به صورت خوشه ای یا چرخه ای ظاهر می شود و درد شدیدی نیز ایجاد می کند.

 

عفونت کلیه ها می تواند علایم متعددی مانند قرمزی پوست، خستگی مفرط، ادرار دردناک، وجود خون یا عفونت در ادرار و درد در شکم، کمر یا کشاله ران ایجاد کند.این بیماری کشنده که مشابه آنفلوآنزا است از طریق پشه پخش می شود و برخی از علایم آن شامل تب،یرقان،سردرد،درد مفصل و عضله،از دست دادن اشتها و قرمزی صورت است.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 5:29

,[categoriy]

محافظت در برابر آکنه

محافظت در برابر آکنه -آکامحافظت در برابر آکنه -آکا

آکاایران: محافظت در برابر آکنه



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 5:29

,[categoriy]

اشتباهات شامپو زدن موها

اشتباهات شامپو زدن موها -آکااشتباهات شامپو زدن موها -آکا

آکاایران: اشتباهات شامپو زدن موها



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 16:51

آکاایران: آلبوم جدیدترین مدل آرایش و میکاپ های چشم سال 2016-2017 در بخش آرایش و زیبایی سایت آکا ایران

 

به گزارش آکاایران: تصاویری از جدیدترین مدل آرایش های چشم

زیباترین مدل آرایش و سایه های چشم

آموزش تصویری آرایش چشم ها

آکا ایران، مجموعه ای از جدیدترین متد آرایشی چشم با سایه های جذاب و روشن



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 16:51

,مدل مانتو ترک بهاره,مدل های زیبا و متنوع لباس مجلسی,مدل دمپایی دخترانه,[categoriy]

مدل مانتو ترک بهاره

مدل مانتو ترک بهاره -آکامدل مانتو ترک بهاره,مدل های زیبا و متنوع لباس مجلسی,مدل دمپایی دخترانه,مدل دمپایی دخترانه,مدل های زیبا و متنوع کفش اسپرت,مدل کفش پاشنه بلند,

آکاایران: مدل مانتو ترک بهاره



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 184 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 16:51

آکاایران: به گزارش ایران ناز از لحاظ علم پزشکی، همه ی ما در اطراف کره ی چشممان مقداری بافت چربی داریم که مثل یک بالش یا سرسره عمل کرده و باعث میشود کره ی چشم راحت تر حرکت کند و هنگام چرخش چشم برای دیدن اطراف در استخوان جمجمه گیر نکند.

 

به گزارش آکاایران: این بافت چربی، با افزایش سن، کم کم رو به بیرون شروع به حرکت میکند و همین امر باعث تشکیل پف زیر چشم میشود. متاسفانه این اتفاق در سنین حدود 40 سالگی شروع میشود، و حتی در برخی موارد به علت زمینه ی ژنتیکی افراد ممکن است در سنین پایین تر نیز دیده شود.

 

این مشکل با تحلیل چربی های ناحیه ی گونه و در نتیجه گود شدن زیر این برآمدگی، بیشتر هم به چشم می آید، که به آن اصطلاح اشتباه تغار اشکی هم اطلاق میشود (بهتر است اصطلاح تغار یا همان trough فقط برای ظروف مخصوص غذای دام استفاده شود).بیشتر پف های زیر چشم هیچ ربطی به وضعیتی سلامتی فرد ندارند و فقط یک حالت طبیعی هستند.

 

اما از طرفی هم ممکن است مربوط به بیماری چشمی تیروئید، مصرف طولانی مدت سیگار و سایر مشکلات پزشکی باشند که به نحوی موجب ایجاد تورم در صورت یا احتباس آب در بدن میشوند. Eye bag ها معمولا به صورت نامتقارن ایجاد میشوند، زیر یکی از چشم ها برآمدگی بیشتری از دیگری دارد.

 

اگر چشم ها و ابروها زیباترین بخش صورت محسوب شوند، پف زیر چشم این زیبایی را خراب میکند. وقتی ما با فردی ارتباط چشمی برقرار میکنیم، معمولا بیشترین تمرکز هر دو طرف روی چشم ها است و از طریق همین نگاه است که ما منظور و احساس طرف مقابل را متوجه میشویم.

 

 

اگر زیر چشم ها پف داشته باشد، حس خستگی را به طرف مقابل القا میکند و این معمولا حس اشتباهی است که القا میشود. اینکه ما پف زیر چشم را با کم خوابی مرتبط میدانیم معمولا حدس اشتباهی است. اگر بخواهیم بین خواب و پف زیر چشم ربطی قائل باشیم، میتوانیم بگوییم که با خوابیدن در حالت افقی،

 

به صورت موقت صورت ورم کرده، که این ورم کم کم در طول روز و با حالت عمودی بدن از بین میرود.رواج گوشی های هوشمند دوربین دار در بین مردم، باعث شده است که ما بیشتر به پف زیر چشممان دقت کنیم. زیرا عکس های متعددی هر روز در دنیای مجازی و در صفحه های اجتماعی ما به اشتراک گذاشته میشوند.

 

عکس العمل بیشتر افراد به این عکس ها این است که به دنبال یک راه حل برای از بین بردن برآمدگی زیر چشمشان میگردند. بعضی ها این مشکل را نشانه ای برای افزایش سن و یا ژنتیک میدانند، اما بیشتر افراد به دنبال روشی برای از بین بردن آن میگردند.در عکس ها، پف زیر چشم با تنظیم نور و فیلتر قابل تصحیح هستند.

 

نور پردازی از بالای سر، سایه ی چشم روی برجستگی موجود زیر چشم را تشدید میکند. تابش نور از روبه رو باعث میشود که چشمان شما براق تر بنظر برسند. علاوه بر این، وقتی شما لبخند میزنید، چون چشم های شما باریک میشود و با انقباض عضلات دور چشم چربی های زیر چشم صاف میشوند،

 

 

این مشکل کمتر در عکس نمود پیدا میکند. پیتر هارلی، عکاس NYC، به این تاثیر لبخند squinch میگوید و اضافه میکند که لبخند زدن باعث گرم تر شدن و واقعی تر شدن چهره ی شما میشود. استفاده از کانسلر های دور چشم و کرم پودر هم میتواند ظاهری یکدست تر به چشم شما بدهد.

 

موثرترین و قطعی ترین راه درمان پف زیر چشم، جراحی توسط یک متخصص است. یک روش کم تهاجمی تر، استفاده از درمان فیلتری (filler treatment) است. یک ژل نرم سازگار با پوست، توسط سوزنی به اسم کانول، زیر پوست تزریق میشود. این کار با پرکردن فرورفتگی های زیر چشم،

 

باعث کاهش سایه شده و برای یک سال دوام دارد. جراحی eye bag با خارج کردن و یا جابه جایی چربی های اضافه ی زیر چشم عمل میکند و به آن lower blepharoplasty میگویند که برای مدت طولانی دوام دارد. اگر eye-bag را به حال خود رها کنید، ممکن است.

 

با گذشت زمان بدتر شود و یا اصلا هیچ تغییری نکند. حتی احساس خود ما نسبت به ظاهر چشم هایمان هم ممکن است با گذشت زمان تغییر کند. من بسیاری از مردم را میبینم که بعد از یک سری اتفاقات در زندگیشان، مثل اخراج شدن از کار، قطع شدن یک رابطه یا شروع دوره ی بازنشستگی،

 

ناگهان به فکر تغییر در ظاهر (مثلا درمان پف زیر چشم) می افتند. من همیشه احساس میکنم که علاوه بر وظیفه ی یک جراح، بار مسئولیت یک مشاور را هم به دوش دارم و به همین دلیل همیشه از بیمارانم این سوال را میپرسم که: پف زیر چشمتان چه معنی برای شما دارد؟



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 174 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1395 ساعت: 8:52

,[categoriy]

جدیدترین هایلایت ها برای موهای مشکی

جدیدترین هایلایت ها برای موهای مشکی -آکاجدیدترین هایلایت ها برای موهای مشکی -آکا

آکاایران: جدیدترین هایلایت ها برای موهای مشکی



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 174 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1395 ساعت: 8:52

,[categoriy]

علت رشد موهای زائد چیست و چگونه درمان می شود؟

علت رشد موهای زائد چیست و چگونه درمان می شود؟ -آکاعلت رشد موهای زائد چیست و چگونه درمان می شود؟ -آکا

آکاایران: علت رشد موهای زائد چیست و چگونه درمان می شود؟



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 175 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1395 ساعت: 8:52

,مدل مو,موهای زنان هالیوودی,موهای زیبا,[categoriy]

دلیل زیبایی موهای ستارگان زن هالیوودی چیست؟

دلیل زیبایی موهای ستارگان زن هالیوودی چیست؟ -آکامدل مو,موهای زنان هالیوودی,موهای زیبا,مدل آرایش آموزش آرایش، آرایش عروس آرایش چشم آرایش غلیظ

آکاایران: دلیل زیبایی موهای ستارگان زن هالیوودی چیست؟

آکاایران: راز زیبایی موهای زنان هالیوودی

اگر فیلم های هالیوودی را می بینید و موهای زنان و ستارگان هالیوودی بسیار شما را به فکر فرو می برد و دلتان می خواهد که شما نیز موهای پر پشت و سالمی داشته باشید نیاز به صرف هزینه های زیاد نیست.
12 عادت زنان هالیوودی که موهای زیبا و خوشحالتی دارند
در واقع بهترین راه حل ها همان روش های قدیمی و نه چندان گرانی هستند که خیلی از ما فراموش کرده ایم. خانم هایی که می خواهند خرمنی از موهای سالم و زیبا داشته باشند باید همان کارهایی را انجام دهند که زن هایی مثل «الیویا پالرمو» و «روزی هانتینگنون وایتلی» برای حفاظت از موهایشان انجام می دهند.

به گزارش آکاایران: 1 – آنها از روش های آرایش مو که شامل دستگاه های حرارتی می شوند تا جای ممکن اجتناب می کنند
درست است که شما گاهی مجبور به استفاده از این روش ها هستید، ولی اگر از دستگاه هایی که با بخار کار می کنند استفاده کنید آسیب کمتری به موهایتان می زنید. اگر حتما می خواهید از سشوار و اتوی مو استفاده کنید حتما اسپری هایی که از مو در برابر حرارت این دستگاه ها حفاظت می کنند را به کار بگیرید.

2 – آنها همیشه روی بالشت هایی با روکش ابریشم می خوابند
ساختار نرم و لطیف ابریشم به پوشش مو آسیب کمتری وارد می کند و در نتیجه موهای نرم تری را به شما هدیه می کند که وز کمتری هم دارند. کافی است برای مدت کوتاهی از این روش استفاده کنید تا نتیجه آن را خیلی زود ببینید.

3 – آنها موهایشان را تمیز نگه می دارند
شاید شما هم چیزهایی راجع به جنبش های جدیدی که عدم استفاده از شامپوهای شیمیایی را توصیه می کنند تا چربی طبیعی مو را حفظ کنند شنیده اید. ولی بهتر است به آنچه مویتان به شما می گوید گوش کنید. موهایتان را هر روز با شامپو نشویید، ولی به شرط آن که از شامپوهای با کیفیت استفاده کنید چند بار شستشو در هفته موهایتان را زیباتر خواهد کرد. اگر در شهرهایی با هوای گرم یا آلوده زندگی می کنید بیشتر و اگر در شهرهایی با هوای سرد، خشک یا تمیز زندگی می کنید کمتر مویتان را بشویید.

4 – آنها در استفاده از نرم کننده ها خساست به خرج نمی دهند
پوست سرتان نیز درست به اندازه پوست دست و صورتتان به رطوبت نیاز دارد تا بتواند بستری مناسب برای رشد موهایتان فراهم کند. ابتدایی ترین روش برای این کار این است که هر بار موهایتان را شامپو می زنید از نرم کننده هم استفاده کنید، ولی کارتان به همین جا ختم نمی شود. باید بعد از حمام و قبل از شانه کردن موهایتان از محصولاتی که مو را مرطوب و محافظت می کنند استفاده کنید تا وز، خشکی و موخوره را کاهش داده و حتی از رنگ مویتان محافظت کند.

 

5 – آنها وفادار هستند
این از نظر متخصصین یک تصور اشتباه است که عوض کردن برند محصولات آرایشی بهداشتی که برای موهایتان استفاده می کنید با جلوگیری از عادت کردن مویتان به آن محصولات باعث سلامتی آنها می شود. اشکالی ندارد که در جستجوی بهترین محصول برای موهایتان برندهای مختلف را امتحان کنید، ولی وقتی محصول مناسب را پیدا کردید دیگر آن را عوض نکنید.

 

بعد از حمام و قبل از شانه کردن موها از محصولاتی که مو را مرطوب و محافظت می کنند استفاده کنید

 

6 – آنها تغذیه مناسب دارند
نصف تلاشی که برای حفاظت از فولیکول موهایتان می کنید هر روز با مواد غذایی نامناسبی که استفاده می کنید از بین رفته و بی اثر می شود. غذایی که مصرف می کنید نقشی کلیدی در درخشندگی، رشد و حجم موهایتان دارد. یک رژیم غذایی با میزان کافی از آهن، زینک، امگا3 و پروتئین، فولیکول های مویتان را برای رشد بیشتر تحریک می کند. مصرف کافی گوشت کم چرب، مرغ و ماهی به رشد مناسب موهایتان کمک می کند.

7 – آنها ویتامین های لازم را مصرف می کنند
حتی اگر رژیم غذاییتان بی عیب و نقص باشد هم ممکن است برخی از ویتامین های لازم برای تقویت موهایتان را به اندازه کافی مصرف نکنید. علامت هایی که نشان دهنده این کمبود هستند را خیلی راحت می توان مشاهده کرد. به عنوان مثال اگر ناخن های شکننده و پوست خشک دارید به احتمال خیلی زیاد موهایتان نیز از کمبود ویتامین های لازم رنج می برند. چند ماهی طول م کشد تا بتوانید این کمبود را برطرف کنید، ولی ناخن و پوستتان نیز از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

8 – آنها وقت کمی را زیر آفتاب می گذرانند
وقتی یک روز بدون کرم ضد آفتاب زیر نور خورشید بگذرانید، آثار آن را خیلی سریع روی پوستتان می توانید ببینید، ولی با وجود این که مویتان نیز همان قدر آسیب می بیند آثار آن چندان قابل مشاهده نیستند. به ویژه وقتی به کنار دریا می روید و نور آفتاب با باد و آب شود همراه می شود این آثار مخرب چند برابر می شوند. موهایتان را بپوشانید و از مرطوب کننده هایی که نیاز به شستشو ندارند استفاده کنید.

9 – آنها گره موهایشان را به آرامی باز می کنند
پیش از آن که با شانه به جان موهایتان بیفتید به آنچه می خواهید انجام دهید فکر کرده و با ملایمت رفتار کنید. از شانه هایی که فاصله بین دندانه هایشان زیاد است استفاده کنید و همیشه شانه کردن را از نوک موهایتان شروع کرده و به سمت بالا بروید.

10 – آنها به طور مرتب نوک موهایشان را کوتاه می کنند
حتی اگر دارید موهایتان را بلند می کنید و دلتان نمی آید حتی از یک میلیمتر آنها بگذرید هم باید هر از گاهی پایین موهایتان را کوتاه کنید تا به رشد همراه با سلامتی آنها کمک کنید. شما هر 6 تا 8 هفته یک بار باید نوک موهایتان را بزنید تا از موخوره جلوگیری کرده و به رشد بهتر موهایتان کمک کنید. اگر این موخوره ها کوتاه نشوند تا بالای موها رسیده و آسیب جدی و جبران ناپذیری به مو وارد می کنند.

11 – آنها هنگام استحمام از آب داغ استفاده نمی کنند
هرچند گرفتن یک دوش آب گرم به ویژه در ماه های سرد سال خیلی لذت بخش است، ولی نباید برای شستشوی مویتان از آب خیلی گرم استفاده کنید. این گرمای بیش از حد چربی مفید موهایتان را از بین برده و حجم موهایتان را کاهش می دهد. به ویژه بعد از استفاده از نرم کننده هرچقدر آب سردتر باشد مواد مغذی بهتر و بیشتر در موهایتان باقی می مانند.

12 – آنها می دانند چقدر از هر محصولی و درچه نقاطی باید استفاده کنند
اگر مویتان را در شامپو یا نرم کننده غرق کنید به اثرگذاری بیشتر آنها کمکی نخواهید کرد. شامپو را بیشتر روی قسمت های نزدیک به کف سرتان بمالید که چرب تر هستند و به شستشوی بیشتری نیاز دارند، ولی نرم کننده را برای بخش میانی تا نوک موها استفاده کنید که خشک تر هستند و ممکن است دچار موخوره شوند.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 172 تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت: 9:54

مد و زیبایی آکا ایران

راز این کار در چیست؟ در دانستن مدل چشمتان! تمام چیزهایی که می خواهید، در پایین برایتان آورده ایم. اگر فکر می کنید خط چشم گربه ای برای شما مناسب نیست، دوباره فکر کنید!

به گزارش آکاایران: توجه داشته باشید: اینکه مدل چشم شما در چند دسته قرار بگیرد، اتفاق رایجی است. توصیه های ارائه شده را با یکدیگر ترکیب کنید تا خط چشم گربه ای که سفارشی و مناسب شماست را بیابید.

,مجله،آکا ایران،مجله اینترنتی،آکا ایران،خط چشم گربه ای برای انواع مدل چشم،خط چشم گربه ای،خودآرایی،کشیدن خط چشم،آموزش کشیدن خط چشم,[categoriy]

خط چشم گربه ای برای انواع مدل چشم

خط چشم گربه ای برای انواع مدل چشم -آکامجله،آتا ایران،مجله اینترنتی،مجله اینترنتی آتا ایران،خط چشم گربه ای برای انواع مدل چشم،خط چشم گربه ای،خودآرایی،کشیدن خط چشم،آموزش کشیدن خط چشم

آکاایران: خط چشم گربه ای برای انواع مدل چشم

چشم های رو به پایین

خط چشم گربه ای برای این مدل چشم ها بسیار مناسب است. گرد شدن پلک بیرونی می تواند یک ظاهر رو به پایین ایجاد کند که تنها یک خط ضخیم و خشن به بالا بردن آن کمک می کند. ترفند این است: بجای پیروی از شکل چشمتان در کشیدن خط، نقطه ای ایده آل که می خواهید بال خط چشمتان تمام شود انتخاب کنید و آنرا به خط چشم بالاییتان متصل کنید، و سپس آنرا به انتهای پلک پایینتان برسانید. این، یک مدل ضخیم خط چشم گربه ایست که با ظاهر مثلثیش باعث میشود انتهای چشمتان رو به بالا بنظر برسد. برای بالا بردن بیشتر گوشه ی چشمتان، از یک مداد چشم با رنگ گوشتی در گوشه های بیرونی چشم هایتان استفاده کنید تا تغییر رنگ را پنهان کنید.

چشم های رو به بالا

اشتباه کردن در این مدل چشم ها که خودشان دارای حالت گربه ای هستند بسیار سخت است! وقتی چشم ها در انتهایشان به بالا متمایل می شوند، پلک پایینی بلندتر و طولانی تر از پلک بالا بنظر می رسد، و یک حالت چشم گربه ای ایجاد میکند که برای برقراری تعادل در شکل بسیار مناسب است. خط چشمتان را نازک بکشید و حالت طبیعی چشمتان را دنبال کنید و در آخر چشمتان، آن را بالدار کنید.

پلک های افتاده

بنظر می رسد بی معنی باشد که تلاش کنید یک خط واضح بر روی پلک هایی که به صورت طبیعی پوشیده شده اند بکشید و کارتان را سخت کنید. اما خوشبختانه، خط چشم گربه ای بر روی قسمت بیرونی چشم تمرکز دارد، که باید مرکز توجه شما نیز باشد. خط چشمتان را داخل خط مژه هایتان بکشید. اما از اینکه آنرا به طرف بیرون و به سمت بالا ادامه دهید نترسید. یک خط چشم کامل، نقطه قوت ظاهر است، اما تمرکز اصلی بر روی لبه های بال است. در کشیدن بال خط چشم آزادید آنرا هر چقدر که میخواهید ضخیم رسم کنید و سپس آنرا به انتهای پلک پایینیتان متصل کنید.

چشم های تک پلکی

چشم های تک پلکی، فقط یک پلک بالایی دارند که برعکس پلک هایی با چین و چروک هستند. یک خط چشم گربه ای اگر به درستی کشیده شود می تواند چشم های تک پلکی را به زیبایی و بصورتی چشمگیر بالا بکشد. بعلت مدل آویزانی که پوست پلک دارد، خط چشم باید بسیار ضخیم کشیده شود تا وقتی که چشم باز است، دیده شود. معمولا چشم های تک پلکی حالت رو به بالای زیبایی دارند که با اکثر روش های کشیدن خط چشم بالدار، منطبق است.

چشم های بیرون زده

با آرایش اشتباه، چشم های بزرگ و بیرون زده می توانند بسیار بزرگتر و برآمده تر بنظر برسند. این مدل چشم ها را با یک خط چشم گربه ای ضخیم متعادل کنید، و بدون ترس از کمی سایه بر روی پلک بالایی و پایینیتان استفاده کنید تا ظاهری دودی تر بدست آورید که حالت چشم شما را ملایم تر کرده و به شما چشم هایی حسادت برانگیز می دهد!

چشم های فرورفته

چشم ها با این مدل، ممکن است کمی کوچک بنظر برسند، اما این مسئله با سایه چشم حل میشود. خط چشم گربه ای تان را نازک نگه داشته و آنرا در امتداد مژه هایتان بکشید تا پلک بالاییتان پر بنظر برسد، و از یک سایه تیره تر زیر چشم هایتان استفاده کنید تا حدود پلک پایینیتان را مشخص کند و چشم را به تعادل برساند.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 169 تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت: 9:54

مد و زیبایی آکا ایران
,مجله،آکا ایران،مجله اینترنتی،آکا ایران،چگونه موهایتان را فرانسوی ببافید،بافت مو،آرایش مو،خودآرایی مو،شینیون مو,[categoriy]

چگونه موهایتان را فرانسوی ببافید

چگونه موهایتان را فرانسوی ببافید -آکامجله،آتا ایران،مجله اینترنتی،مجله اینترنتی آتا ایران،چگونه موهایتان را فرانسوی ببافید،بافت مو،آرایش مو،خودآرایی مو،شینیون مو

آکاایران: چگونه موهایتان را فرانسوی ببافید


در اینجا یک راهنمایی ساده برایتان آورده ایم، تا بعد از آن، بتوانیم به سراغ بافت های مهم تر برویم.

به گزارش آکاایران: قدم اول: یک بخش از مو را در بالای سر جمع کرده، و آنرا به سه قسمت تقسیم کنید.

قدم دوم: دسته موی سمت راست را به زیر دسته ی وسطی ببرید.

قدم سوم: همین کار را با اضافه کردن یک دسته مو از سمت چپ به زیر دسته ی مرکزی جدید ادامه دهید.

قدم چهارم: یک بخش از مو را از سمت راست سرتان جدا کنید، آنرا با فاصله به قسمت سمت راستی که قبلا جدا کرده اید برده، و زیر دسته ی وسط قرار دهید.

قدم پنجم: اضافه کردن بخش هایی از مو را تا پایان کار دنبال کنید و آنها را زیر دسته ی مرکزی ببرید.

قدم ششم: وقتی همه ی موها به هم بافته شدند، کار را با یک بافت سنتی مو ادامه داده و با یک کش، آنرا ببندید تا در جای خود محکم شود.




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 206 تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت: 9:54

,آرایش, آرایش پسران, آرایش مردان,[categoriy]

پسری با انواع آرایش های زنانه تصاویر

پسری با انواع آرایش های زنانه + تصاویر -آکاآرایش, آرایش پسران, آرایش مردان, آرایش های زنانه, آموزش میکاپ, ابرو برداشتن,

آکاایران: پسری با انواع آرایش های زنانه + تصاویر

آکاایران: پسری با انواع آرایش های زنانه + تصاویر

این پسر در اینستاگرام به بانوان آموزش میکاپ میدهد.

به گزارش آکاایران: آرایش پسران

آرایش کردن پسران

  آرایش کردن پسر

 آرایش کردن پسر

آرایش های زنانه

آرایش های زنانه

 عکسهای آرایش کردن مردان

آرایش های زنانه

آرایش های زنانه

 عکسهای آرایش کردن مردان

عکسهای آرایش کردن مردان

عکسهای آرایش کردن پسران



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت: 10:04

عکس های قبل و بعد از آرایش خانم ها

آرایش هفت قلم

عکس های قبل و بعد از آرایش خانم ها

آرایش هفت قلم

عکس های قبل و بعد از آرایش خانم ها

تبدیل شدن به یک خانم زیبارو فقط در چند حرکت

عکس های قبل و بعد از آرایش خانم ها

قبل و بعد از آرایش

حکایت آرایش کردن خانم ها

آرایش خانم ها به روایت تصویر



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت: 10:04



به گزارش آکاایران: بافت مو یکی از زیباترین و ساده ترین روش ها برای داشتن مدل موهایی زیبا و منحصر به فرد است‎

 

بافت مو یکی از زیباترین و در عین حال ساده ترین روش ها برای داشتن مدل موهایی زیبا و منحصر به فرد است. این بار با 3 مدل بافت زیبا و ساده، موهای تان را زیباتر کنید.


3 مدل زیبا با بافت مو
 
مدل موی بافت - مدل مو شماره 1

 

بافت مو

 

مدل موی بافت - مدل مو شماره 2

 

آموزش بافت مو

 

مدل موی بافت - مدل مو شماره 3

 

آموزش انواع بافت مو

 


 

 گرد آوری مطالب : آکا ایران




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت: 10:04



به گزارش آکاایران: ترکیب رنگ مو

 

راهنمای انتخاب رنگ مو و ترکیب رنگ مو
انتخاب مدل و رنگ مو در دنیای ما، صورت های مختلف با شکل های متنوع قابل مشاهده هستند به گونه ای که می توان گفت شکل صورت هر فرد منحصر به خود او و خاص آن شخص است. اما می توان شکل صورت ها را در چند دسته کلی تقسیم بندی کرد؛ بیضی، مربع، مثلث، مثلث برعکس یا قلبی، گرد، الماسی و مستطیل.
دانستن این که شکل صورت شما جز کدام یک از این دسته ها قرار می گیرد در انتخاب مدل و رنگ مو به شما کمک بسیاری خواهد کرد.


ترکیب رنگ مو مسی آتشین

برای ترکیب رنگ مو باید از یک برند استفاده شود

 
فرمول ترکیب رنگ مو مسی آتشین
رنگ شماره ۹٫۴۴ : نصف تیوپ
رنگ شماره ۷٫۴۶ : ۱/۴ تیوپ
رنگ شماره ۶٫۲۳ : ۱/۴ تیوپ
اکسیدان : ۶ %
این رنگ ها را ترکیب کرده و روی موی طبیعی می گذارید و 45 دقیقه مکث می کنید و بعد می شورید. برای رنگ مو مسی آتشین پایه مو باید به شماره ۸ – ۷ برسد.

 

 نکته: این ترکیب رنگ مو برای استاندارد یک برند از رنگ مو تعریف شده است و امکان این وجود دارد که در مارک های دیگر رنگ مو با همین ترکیب تغییر کوچکی در نتیجه حاصل شود.
آموزش ترکیب رنگ مو بژ عروسکی

ترکیب رنگ مو بژ عروسکی

 

فرمول ترکیب رنگ مو بژ عروسکی
بلوندشکلاتی متوسط + بلوند طلایی متوسط به اندازه مساوی + دوسانت بلوند متوسط
شماره اکسیدان: نمره ۱ (۶درصد)
پایه مو ۸


فرمول ترکیب رنگ مو کنفی:

فرمول ترکیب رنگ موکنفی، عکس رنگ مو کنفی


بلوند زیتونی پلاتینه + بلوند طلایی خیلی خیلی روشن به اندازه مساوی + دو سانت واریاسیون 000

شماره اکسیدان: 1(6 درصد)

پایه: 6   

 

فرمول ترکیب رنگ مو نسکافه ای

ترکیب رنگ مو نسکافه ای با دکلره

 
بلوند شکلاتی متوسط 2/3 +کاراملی 1/3 (47-7) به علاوه  2سانت واریاسیون 000
شماره اکسیدان:  1
پایه: 8
ترکیب رنگ مو عسلی گرم:

 آموزش ترکیب رنگ مو عسلی گرم


بلوندشکلاتی متوسط + بلوند طلایی متوسط به اندازه مساوی به علاوه دو سانت بلوند متوسط
شماره اکسیدان: نمره 1 (6درصد)
پایه مو:  8
ترکیب رنگ مو دارچینی:

نحوه ترکیب رنگ موی دارچینی

 

فرمول رنگ مو دارچینی:
بلوند طلایی ماهگونی متوسط۵۰میل + بلوند دودی متوسط۳۰ میل + بلوند شکلاتی متوسط۳۰میل + بلوند پلاتینه صدفی۱۰میل + ۱۷۰میل اکسیدان ۶درصد

 
بهترین ترکیب رنگ مو ها برای تغییر رنگ مو:

فرمول ترکیب رنگ برای تیره کردن موها


ترکیب رنگ مو برای موهای دکلره شده که به رنگ بلوند است و می خواهیم تیره کنیم:
از ترکیب دو رنگ سری گرم (شکلاتی و طلائی) شماره 3 یا 4 استفاده کرده با اکسیدان شماره 1 مخلوط می کنیم و موها را رنگ می کنیم. موهای به رنگ آلبالوئی یا شرابی که بعد از مدتی به رنگ قرمز (زنگ زده) تغییر پیدا می کند.
اگر می خواهید موها را قهوه ای یا زیتونی تیره کنید باید موها را دکلره کنید و از رنگ سری طبیعی و زیتونی به نسبت مساوی با اکسیدان 1 و کمی آب مخلوط و موها را رنگ کنید، در صورتی که می خواهید رنگ را از روی مو پاک کرده و موها را روشن کنید باید به یک متخصص مراجعه کنید زیرا استفاده از ماده remover  نیاز به تخصص و مهارت دارد.
فرمول ترکیب رنگ مو برای موهای مش شده ای که می خواهیم رنگ آن را یکدست کنیم
رنگ n3 و w3 را به نسبت 2 به 1 با کمی اکسیدان و آب به اندازه ای که به شکل ماست شل در بیاید مخلوط کرده،تکه های مش را جداگانه با این مخلوط رنگ می کنیم وقتی به اندازه کافی تیره شد موها را شسته وبا رنگ دلخواه رنگ می کنیم.
روش ترکیب رنگ مو برای مویی که با دکلره بلوند شده و بعد از مدتی جلوه خود را از دست داده (زرد شده)
1 قاشق پودردکلره+کمی اکسیدان+1کف دست شامپو+آب را با هم مخلوط کرده و روی موی خیس می زنیم و 5 دقیقه صبر می کنیم، موها را شسته و با فرمول زیر رنگساژ می کنیم.

 

w4  به اندازه یک نخود + c9 یک بند انگشت یا a10+c9 هر کدام 1بند انگشت +چند قطره اکسیدان  + آب به اندازه ای که به شکل دوغ شود. اگر موهای خودرا بلوند کرده اید و الآن رشد ریشه داشته و نمی دانید که باید چه کار کنید، می توانید مانند مش با فویل بصورت ردیفی موها را جدا کرده و کنار بگذارید و بقیه موها و ریشه را رنگ تیره بزنید، این روش برای خانم هایی که موهای سفید دارند و ریشه مو دو رنگ است کاربرد دارد،در مورد موهایی که رنگ طبیعی آن ها یکدست و تیره است می توانید با کلاه تارهای نازکی را بیرون آورده و به رنگ ریشه مو کنید.

 

چگونه از اکسیدان در پایه های متفاوت استفاده کنیم :
برای پایه مو از 1 تا 4 از اکسیدان 6 درصد یا همان اکسیدان شماره 1 و برای پایه مو از 5 تا 10 اکسیدان 9 درصد یا اکسیدان شماره 2 استفاده می کنیم. اکسیدان شماره 3 یا 12 درصد مخصوص دکلره است. ولی در رنگ های بالا یعنی پایه 9 و 10 هم می توانیم استفاده کنیم.

 

چند نکته کلیدی در خصوص ترکیب رنگ مو:

در ترکیب رنگ مو دقت کنید که بیشتر از دو یا سه رنگ را مخلوط نکنید


• هیچ گاه رنگ ها با تن های متفاوت را با هم ترکیب نکنید زیرا ایجاد بی نظمی می کند.
• هیچ گاه بیشتر از دو یا سه رنگ را با هم مخلوط نکنید زیرا رنگ ثبات لازم را پیدا نمی کند.
• هیچ گاه رنگ های کارخانه های متفاوت را با هم ترکیب نکنید چون هر کارخانه ای فرمول مخصوص به خود را دارد.
• اگر به استفاده از رنگ های ترکیبی علاقه مند هستید رنگ هایی را که اختلاف تن و پایه آنها زیاد نباشد (و تولید یک کارخانه باشد) را می توان در شرایط خاص زیر با هم ترکیب کرد:
– سری سرد در یک پایه مثلا C8 + A8 + N8
– سری گرم در یک پایه R7 + V7
– سری N با هر رنگی ولی با یک پایه ترکیب می شود. N9 + C9

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی آکا ایران


pootica.com

iransit.com
khomari.com

zibakade.com

 گرد آوری مطالب : آکا ایران




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 22:30

آکاایران: راهنمای انتخاب رنگ مو و ترکیب رنگ مو
انتخاب مدل و رنگ مو در دنیای ما، صورت های مختلف با شکل های متنوع قابل مشاهده هستند به گونه ای که می توان گفت شکل صورت هر فرد منحصر به خود او و خاص آن شخص است. اما می توان شکل صورت ها را در چند دسته کلی تقسیم بندی کرد؛ بیضی، مربع، مثلث، مثلث برعکس یا قلبی، گرد، الماسی و مستطیل.

به گزارش آکاایران: دانستن این که شکل صورت شما جز کدام یک از این دسته ها قرار می گیرد در انتخاب مدل و رنگ مو به شما کمک بسیاری خواهد کرد.
ترکیب رنگ مو مسی آتشین

برای ترکیب رنگ مو باید از یک برند استفاده شود

فرمول ترکیب رنگ مو مسی آتشین
رنگ شماره ۹٫۴۴ : نصف تیوپ
رنگ شماره ۷٫۴۶ : ۱/۴ تیوپ
رنگ شماره ۶٫۲۳ : ۱/۴ تیوپ
اکسیدان : ۶ %

این رنگ ها را ترکیب کرده و روی موی طبیعی می گذارید و ۴۵ دقیقه مکث می کنید و بعد می شورید. برای رنگ مو مسی آتشین پایه مو باید به شماره ۸ – ۷ برسد.

 

نکته: این ترکیب رنگ مو برای استاندارد یک برند از رنگ مو تعریف شده است و امکان این وجود دارد که در مارک های دیگر رنگ مو با همین ترکیب تغییر کوچکی در نتیجه حاصل شود.

آموزش ترکیب رنگ مو بژ عروسکی

ترکیب رنگ مو بژ عروسکی

 

فرمول ترکیب رنگ مو بژ عروسکی
بلوندشکلاتی متوسط + بلوند طلایی متوسط به اندازه مساوی + دوسانت بلوند متوسط
شماره اکسیدان: نمره ۱ (۶درصد)
پایه مو ۸
فرمول ترکیب رنگ مو کنفی:

فرمول ترکیب رنگ موکنفی، عکس رنگ مو کنفی

بلوند زیتونی پلاتینه + بلوند طلایی خیلی خیلی روشن به اندازه مساوی + دو سانت واریاسیون ۰۰۰

شماره اکسیدان: ۱(۶ درصد)

پایه: ۶

 

فرمول ترکیب رنگ مو نسکافه ای

ترکیب رنگ مو نسکافه ای با دکلره

بلوند شکلاتی متوسط ۲/۳ +کاراملی ۱/۳ (۴۷-۷) به علاوه  ۲سانت واریاسیون ۰۰۰
شماره اکسیدان:  ۱
پایه: ۸

ترکیب رنگ مو عسلی گرم:

 آموزش ترکیب رنگ مو عسلی گرم

بلوندشکلاتی متوسط + بلوند طلایی متوسط به اندازه مساوی به علاوه دو سانت بلوند متوسط
شماره اکسیدان: نمره ۱ (۶درصد)
پایه مو:  ۸

ترکیب رنگ مو دارچینی:

نحوه ترکیب رنگ موی دارچینی

 

فرمول رنگ مو دارچینی:
بلوند طلایی ماهگونی متوسط۵۰میل + بلوند دودی متوسط۳۰ میل + بلوند شکلاتی متوسط۳۰میل + بلوند پلاتینه صدفی۱۰میل + ۱۷۰میل اکسیدان ۶درصد
بهترین ترکیب رنگ مو ها برای تغییر رنگ مو:

فرمول ترکیب رنگ برای تیره کردن موها

ترکیب رنگ مو برای موهای دکلره شده که به رنگ بلوند است و می خواهیم تیره کنیم:
از ترکیب دو رنگ سری گرم (شکلاتی و طلائی) شماره ۳ یا ۴ استفاده کرده با اکسیدان شماره ۱ مخلوط می کنیم و موها را رنگ می کنیم. موهای به رنگ آلبالوئی یا شرابی که بعد از مدتی به رنگ قرمز (زنگ زده) تغییر پیدا می کند.

اگر می خواهید موها را قهوه ای یا زیتونی تیره کنید باید موها را دکلره کنید و از رنگ سری طبیعی و زیتونی به نسبت مساوی با اکسیدان ۱ و کمی آب مخلوط و موها را رنگ کنید، در صورتی که می خواهید رنگ را از روی مو پاک کرده و موها را روشن کنید باید به یک متخصص مراجعه کنید زیرا استفاده از ماده remover  نیاز به تخصص و مهارت دارد.

فرمول ترکیب رنگ مو برای موهای مش شده ای که می خواهیم رنگ آن را یکدست کنیم
رنگ n3 و w3 را به نسبت ۲ به ۱ با کمی اکسیدان و آب به اندازه ای که به شکل ماست شل در بیاید مخلوط کرده،تکه های مش را جداگانه با این مخلوط رنگ می کنیم وقتی به اندازه کافی تیره شد موها را شسته وبا رنگ دلخواه رنگ می کنیم.

روش ترکیب رنگ مو برای مویی که با دکلره بلوند شده و بعد از مدتی جلوه خود را از دست داده (زرد شده)
۱ قاشق پودردکلره+کمی اکسیدان+۱کف دست شامپو+آب را با هم مخلوط کرده و روی موی خیس می زنیم و ۵ دقیقه صبر می کنیم، موها را شسته و با فرمول زیر رنگساژ می کنیم.

 

w4  به اندازه یک نخود + c9 یک بند انگشت یا a10+c9 هر کدام ۱بند انگشت +چند قطره اکسیدان  + آب به اندازه ای که به شکل دوغ شود. اگر موهای خودرا بلوند کرده اید و الآن رشد ریشه داشته و نمی دانید که باید چه کار کنید، می توانید مانند مش با فویل بصورت ردیفی موها را جدا کرده و کنار بگذارید و بقیه موها و ریشه را رنگ تیره بزنید، این روش برای خانم هایی که موهای سفید دارند و ریشه مو دو رنگ است کاربرد دارد،در مورد موهایی که رنگ طبیعی آن ها یکدست و تیره است می توانید با کلاه تارهای نازکی را بیرون آورده و به رنگ ریشه مو کنید.

 

چگونه از اکسیدان در پایه های متفاوت استفاده کنیم :
برای پایه مو از ۱ تا ۴ از اکسیدان ۶ درصد یا همان اکسیدان شماره ۱ و برای پایه مو از ۵ تا ۱۰ اکسیدان ۹ درصد یا اکسیدان شماره ۲ استفاده می کنیم. اکسیدان شماره ۳ یا ۱۲ درصد مخصوص دکلره است. ولی در رنگ های بالا یعنی پایه ۹ و ۱۰ هم می توانیم استفاده کنیم.

 

چند نکته کلیدی در خصوص ترکیب رنگ مو:

در ترکیب رنگ مو دقت کنید که بیشتر از دو یا سه رنگ را مخلوط نکنید
• هیچ گاه رنگ ها با تن های متفاوت را با هم ترکیب نکنید زیرا ایجاد بی نظمی می کند.

• هیچ گاه بیشتر از دو یا سه رنگ را با هم مخلوط نکنید زیرا رنگ ثبات لازم را پیدا نمی کند.

• هیچ گاه رنگ های کارخانه های متفاوت را با هم ترکیب نکنید چون هر کارخانه ای فرمول مخصوص به خود را دارد.

• اگر به استفاده از رنگ های ترکیبی علاقه مند هستید رنگ هایی را که اختلاف تن و پایه آنها زیاد نباشد (و تولید یک کارخانه باشد) را می توان در شرایط خاص زیر با هم ترکیب کرد:

– سری سرد در یک پایه مثلا C8 + A8 + N8
– سری گرم در یک پایه R7 + V7
– سری N با هر رنگی ولی با یک پایه ترکیب می شود. N9 + C9

 



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 22:30